Planera, statybos technologijų startuolis, siūlantis komercinių statybos projektų planavimo ir planavimo programinę įrangą, per naują finansavimo etapą surinko 13,5 mln.
Komerciniams statybos projektams valdyti generaliniai rangovai paprastai naudoja seną programinę įrangą, tokią kaip „Oracle Primavera P6“. Šiems sprendimams reikalingos techninės žinios ir jie neturi intuityvios sąsajos, tačiau rangovai vis tiek juos naudoja savo sudėtingiems projektams, apimantiems kelis etapus ir trunkančius keletą metų. Mažiems projektams jie kartais pasirenka bendrosios paskirties įrankį, pvz., „Microsoft Project“. Nepaisant to, šie įrankiai nėra sukurti atsižvelgiant į statybos įmonės reikalavimus.
San Chosė įsikūręs startuolis sujungia geriausius iš dviejų pasaulių, siūlydamas atskirą programinės įrangos platformą, kuri padeda rangovams planuoti ir planuoti savo ilgalaikius ir trumpalaikius projektus naudojant į skaitmeninę lentą panašią sąsają, palaikančią bendradarbiavimą realiuoju laiku. Tvarkaraštis yra labai svarbus šiai pramonei, nes statybos sutartys yra gana linkusios į sutartinius nuostolius ir turi sutartinius įsipareigojimus. Rangovai kartais turi įvykdyti net tarpinius etapus, o pažangai stebėti jie paprastai naudoja keletą programinės įrangos.
Naudodami Planera rangovai gali bendradarbiauti su kitais projekte dalyvaujančiais rangovais ir atlikti savo darbus per vieną sąsają.
„Planera vertė yra ne tik plano kūrimas, bet ir puiki komunikacijos priemonė“, – išskirtiniame interviu sakė Nitin Bhandari, Planera įkūrėjų ir generalinis direktorius.
„Planera“ leidžia generaliniams rangovams sudaryti savo statybos planų eskizus, juos analizuoti ir optimizuoti bei planuoti pagal sutarties sąlygas ir įsipareigojimus. Ji taip pat apima integraciją su dažniausiai naudojamomis platformomis, tokiomis kaip „AutoDesk“ ir „Procore“, todėl rangovai sinchronizuoja savo tvarkaraščius nepalikdami tų programų.
Bhandari „TechCrunch“ sakė, kad startuolis planuoja išplėsti programinę įrangą subrangovams, nes generaliniai rangovai dažnai dirba su subrangovais specialiems darbams, tokiems kaip elektros ir mechaniniai.
„Kadangi statybos įmonės modernizuoja kitus savo verslo aspektus ir gauna iš to teikiamą naudą, dabar jos galvoja, ei, mes turime modernizuoti visus svarbiausius verslo aspektus, o planavimas ir planavimas tikrai dabar yra dėmesio centre. jis pareiškė.
Yra daug su statybomis susijusių startuolių, tačiau „Planera“ įkūrėjų komanda praeityje turėjo tam tikrą pasisekimą. Anksčiau Bhandari buvo vienas iš mobiliųjų naršyklių kompanijos „Skyfire“ ir ekrano laiko programos „ZenScreen“ įkūrimo, kurią vėliau įsigijo „Life360“, prieš pradėdamas dirbti su „Planera“ 2021 m. lapkritį.
Bhandari idėja pradėti „Planera“ kilo po to, kai susipažino su Saifu Lodhi, kuris apie 30 metų vadovauja generalinei rangovai „California Engineering Contractors“.
Iš pradžių Lodhi paprašė Bhandari padėti jam modernizuoti rangovo įmonę. Tačiau praleidęs porą mėnesių, Bhandari atrado, kad statybos pramonėje „tvarkaraštis buvo visiškai pažeistas“. Jis atvedė Eriką Swensoną, kuris daugiau nei dešimt metų buvo Skyfire CTO, kad padėtų jam įkurti Planera ir išspręsti problemą.
Iki šiol „Planera“ aptarnauja daugiau nei dvi dešimtis klientų, kurie naudoja jos programinę įrangą daugiau nei 500 tiesioginių projektų.
„Planera“ viso kapitalo serijos A raundui vadovavo „Sierra Ventures“, kuriame dalyvavo „Sorenson Capital“, „Brick and Mortar Ventures“, „Prudence VC“ ir „Firebolt Ventures“.
Bhandari sakė „TechCrunch“, kad 60% naujo finansavimo bus panaudota daugiau investuoti į pardavimą ir rinkodarą, kad būtų padidintas startuolio patekimas į rinką. Likę 40 % būtų naudojami MTTP ir produktų kūrimui. Startuolis taip pat planuoja integruoti konkrečiai statybai skirtą AI, kad planavimas ir planavimas būtų efektyvesnis.
„Mes kursime savo duomenų modelius ir į asistentą panašias funkcijas, kurios bus pradėtos diegti metų pabaigoje ir kitų metų pradžioje“, – sakė jis.
Bhandari nepasidalijo bendromis „Planera“ pajamomis, nors sakė, kad startuos 5–8 kartus, palyginti su praėjusių metų ketvirtuoju ketvirčiu. Nuotolinės kultūros startuolis taip pat turi 30 žmonių visose rinkose, įskaitant kai kuriuos Indijos Bengalūro regione, ir per ateinančius šešis mėnesius planuoja išplėsti iki 45 ar 50 darbuotojų.