Kelionių draudimo spragų supratimas: šiuolaikinių keliautojų poreikių tenkinimas
Filipinai – „Klook“, pirmaujanti Azijos patirties ir kelionių paslaugų platforma, atskleidžia pagrindines naujo tyrimo, kurį atliko „Klook Protect“, savo kelionių draudimo padalinio, tyrimo rezultatus. Tiriamas vartotojų požiūris, elgesys ir gyvenimo būdas, turintis įtakos kelionių draudimui šiandien, „Kelionių problemos be prarasto bagažo 2024 m.“1 nagrinėja Tūkstantmečio ir GenZ keliautojų, kurie dažnai patiria didesnę riziką nei ankstesnės keliautojų kartos, spragas ir dinamiškus apsaugos poreikius.
„Millennials ir GenZs ieško kelionių draudimo, kuris neapsiriboja jų bendro saugumo užtikrinimu, jie nori būti bebaimis ir patirti jaudulį. Jie yra išmanantys technologijas ir nepriklausomi keliautojai, kurie jaučiasi nenuspėjamais nuotykiais ir tyrinėjančia dvasia. Štai kodėl įvairių rūšių kelionių draudimo rinkoje yra atotrūkis, kuris atspindi jų kelionių įpročius ir gerina jų atostogų kokybę“, – sakė jis. Chuan Sheng (CS) Soong, „Klook Protect“ vykdomasis direktorius.
- Tradicinis kelionių draudimas šiandien neatitinka šiuolaikinių keliautojų poreikių, todėl 17% respondentų atgraso nuo jo pirkimo kartu, verčia juos leistis į kompromisus dėl savo laisvės ir siekių. 21 % respondentų Singapūre, Honkonge, Filipinuose, Malaizijoje ir Pietų Korėjoje nori mažiau tradicinio kelionių draudimo.
- Millennials ir GenZs turi dinamiškų ir įvairių apsaugos poreikių savo kelionių metu, iš dalies dėl padidėjusio potraukio vietiniams potyriams ir nuotykiams, todėl jiems kyla didesnė rizika nei vyresnio amžiaus keliautojams.
- Atsirado nauji kelionių draudimo kriterijai, nes 38 % nori, kad į jų draudimą būtų įtraukta modernesnė kelionių rizika, pvz., klimato nelaimės ir kelionių sukčiai, padengti tai, ką jie palieka per atostogas – nuo naminių gyvūnėlių iki namų.
Keliaujant 2024 m., palyginti su ankstesniais metais, kyla keletas papildomų rizikos sluoksnių. Be daugelio veiksnių, klimato kaita, ekonominis spaudimas ir sveikatos problemos lėmė kelionių planų sutrikimus ir gali turėti įtakos saugumui tam tikrose vietose. Pavyzdžiui, mirtinas skrydžio neramumai, padidėjęs nusikalstamumo lygis turistinėse vietovėse ir pavojus sveikatai, pvz., klimatui jautrios infekcinės ligos.
Žemiau pateikiamos pagrindinės ataskaitos išvados.
Tradicinis kelionių draudimas šiandien neatsilieka nuo sparčiai besikeičiančių šiuolaikinių keliautojų poreikių.
1Kartu su Canvas8 tyrimas buvo atliktas su 2500 respondentų nuo 18 iki 80 metų Singapūre, Honkonge, Filipinuose, Malaizijoje ir Pietų Korėjoje.
„Millennials“ ir „GenZ“ pristatė naują keliavimo būdą, o iš visų apklaustųjų 21 proc. išreiškė norą įsigyti ne tokį tradicinį kelionių draudimą, nes šie produktai dažniausiai yra pasenę. Konkrečiai, 34,1 % nori, kad kelionių draudimo gavimo procesas būtų malonus, o 12,7 % ir 8,1 % nori atitinkamai progresyvesnio ir transformuojančio paslaugų teikėjo.
Sunkumai pateikiant pretenzijas (25 %), supratimas, kas yra apdraustas (22 %) ir pernelyg sudėtingi (22 %) arba per ilgi (20 %) procesai buvo pagrindiniai veiksniai, atgrasantys šiuolaikinius keliautojus nuo kelionių draudimo įsigijimo. Atsižvelgiant į tai, kad patogumas ir lankstumas yra pagrindiniai Millennials ir Gen Zs prioritetai, tradicinio kelionių draudimo sudėtingumas net neatitinka pagrindinių jų, kaip vartotojų, pageidavimų. Be to, 75 % keliautojų pageidauja užsisakyti savo kelionių aspektus (skrydžius, apgyvendinimą, draudimą) vienoje vietoje, o 28 % tų respondentų „visiškai sutinka“.
Malaizija (36 %), Singapūras (34 %) ir Honkongas (21 %) yra pagrindinės rinkos, kuriose keliautojai pabrėžia, kad sunku pateikti pretenzijas. Tuo pačiu metu Filipinuose 40% keliautojų yra labiau sąmoningi vertybėmis, todėl kaina yra pagrindinė priežastis.
Tūkstantmečio ir Z kartos žmonėms reikia skirtingos apsaugos ir pasiruošimo nuo nenumatytų įvykių, nes jiems kyla didesnė rizika.
48 % keliautojų, jaunesnių nei 35 metų, dažnai traukia nuotykių kelionės, o per atostogas jiems kyla didesnė rizika dėl individualių ar neplanuotų kelionių. Tai apima tokias veiklas kaip ekstremalus sportas, netradicinės kelionės vietos ir fiziškai reikalaujanti patirtis. Ši veikla, nors ir įdomi, iš esmės kelia didesnę traumų ar nelaimingų atsitikimų riziką, palyginti su tradicinėmis ekskursijomis. Be to, nusivylimas dėl nepageidaujamų, netikėtų akimirkų ar nepasiekimas kelionės tikslų gali sugadinti visą kelionę.
Iki 46% apklaustųjų bent kartą per 3 mėnesius leidžiasi į poilsinę kelionę, kuri gali būti bet kas – nuo nakvynės iki kelionės su kuprine. Dėl to kai kurie teikia pirmenybę nebrangioms kelionėms, kurios gali būti susijusios su buvimu mažiau reguliuojamuose būstuose arba transportavimo pasirinktyse, kurių saugos standartai yra žemesni.
Be kelionių pagal užgaidą, „Millennials“ ir „Gen Z“ labai priklauso nuo navigacijos, komunikacijos ir net užsakymo technologijų. Priklausomybė nuo telefono baterijos veikimo laiko arba ribota interneto prieiga atokiose vietose gali kelti papildomų iššūkių kritiniais atvejais. Kiti nauji pavojai, tokie kaip sukčiavimas dėl dalijimosi pavėžinimu, klaidingas apgyvendinimo informacijos pateikimas svetainėse ir prasti nuotykių tiekėjų saugos standartai, vis labiau skatins apsaugos nuo jų poreikį.
Dalinamės, ką galima padaryti, kad šiandien būtų pakeista griežta kelionių draudimo padėtis, atsižvelgiant į padidėjusius rizikos veiksnius, CS Soong sakė: „Kelionių draudimas tikrai turi būti modernizuotas, kad kelionės patirtis būtų geresnė. „Klook Protect“ yra pirmasis pasaulyje kelionių draudimas, užtikrinantis gerus keliautojų laikus, siūlantis 100% pinigų grąžinimą už veiklą, kuri nutrūksta dėl blogų oro sąlygų arba jei keliautojai nemato ryklio nardymo metu. Tai kelionių draudimas, kuris yra gerai apgalvotas ir sukurtas remiantis mūsų giliu keliautojų poreikių supratimu, gautu iš mūsų pasaulinės vartotojų duomenų bazės ir daugiau nei pusės milijono patirties mūsų platformoje“.
Dauguma keliautojų nėra motyvuoti pirkti kelionių draudimą, kuris šiuo metu yra rinkoje, o kai kurie sprendimus dėl pirkimo palieka paskutinei minutei.
Nepaisant pernelyg didelio pasirengimo ir kruopštaus planavimo Azijos namų ūkiuose, dažnai keliaujantys keliautojai iš Honkongo, Malaizijos, Filipinų ir Singapūro, priimdami sprendimus dėl kelionių draudimo, laukia mažiau nei mėnesį. Taip pat nustatyta, kad Singapūro (30 %), Honkongo (36 %), Malaizijos (37 %) ir filipiniečių (36 %) draudimą perka likus kelioms dienoms iki savaitės iki kelionės.
Penktadalis išreiškė susirūpinimą dėl draudimo išmokų pateikimo sudėtingumo, o 32 proc. nurodė, kad pirmenybę teikia sklandžioms, lengvai išduodamoms polisoms. Šios išvados pabrėžia daug didesnę galimybę rinkoje.
Komentuodamas tai, CS Soong išanalizavo, kad: „Yra naujų kelionių draudimo standartų poreikis, nes keliautojai vilkdami įsigyja kelionių draudimą, jaučiasi priblokšti dėl pasirinkimo galimybių ir vis neranda to, ko jiems reikia. Mūsų tyrimas atskleidė, kad nuotykių ieškantys asmenys praeityje turėjo blogos patirties su kelionių draudimu dėl to, kad jų pretenzijos nepatenka į draudimo aprėptį arba dėl to, kad iš pradžių kilo sunkumų ieškant tinkamo draudimo. Kelionių draudimo, galinčio patenkinti tokius poreikius, rinkoje yra spraga, o žmonės nusipelno turėti draudimą, leidžiantį mėgautis norimais nuotykiais, nesijaudinant dėl pasekmių.
„Klook Protect“ turi protingesnį požiūrį į draudimą, kuris taip pat atitinka „Millennial“ ir „GenZ“ kelionių įpročius. Naudodami šį naują standartą, keliautojai gali priimti protingesnius sprendimus, praturtindami savo atostogų patirtį draudimo sprendimais, kurie gali suprasti ir numatyti keliones, kurių tikslas – smagi veikla ir prasminga patirtis.
Apdovanojimus pelniusios vartotojų įžvalgų agentūros „Canvas8“ užsakymu šis tyrimas buvo atliktas 2024 m. vasario mėn. 2500 respondentų 5 Azijos rinkose (Singapūras, Malaizija, Filipinai, Honkongas ir Pietų Korėja).
Stebėkite ir užsiprenumeruokite OutofTownBlog.com „Facebook“, TwitterInstagram ir Team out Of Town „YouTube“. Norėdami gauti daugiau kelionių draudimo patarimų.
Skaityti: